Retour

Beschadiging bij levering?

Wij raden u aan pakketten die aan de buitenkant al duidelijk beschadigd zijn af te tekenen ‘onder voorbehoud van nazicht' of te weigeren en ons dit te melden binnen 48u. Enkel zo kunnen we eventuele transportschade claimen bij het vervoerbedrijf.

Heeft u een product ontvangen waarvan de verpakking nog intact was maar waarvan de inhoud is beschadigd en u heeft al afgetekend dan neem je zo snel mogelijk en binnen 48u contact met ons op.

U heeft een verkeerd item besteld of u bent niet tevreden?

Dat is jammer, maar u kan de bestelde items terugsturen binnen 14 kalenderdagen.
Als het product voldoet aan de retourvoorwaarden dan kan u een retour aanvragen via ons retourformulier of via ons e-mail adres. Vermeld duidelijk uw naam en het ordernummer.

Modelformulier voor herroepingsrecht (KLIK HIER)

Als uw producten voldoen aan de retourvoorwaarden dan sturen wij u een e-mail die de verdere stappen beschrijft.
Indien u zelf geen mogelijkheden heeft voor het retour sturen van uw pakket dan kunnen wij u een retourlabel toesturen per e-mail welke u kleeft op het pakket tot 30 kg en binnenbrengt in uw lokaal postkantoor. De verzendingskosten worden dan naar u verrekend en zullen niet meer dan € 11,50 excl. btw zijn.
Bij grotere pakketten of volumes (zoals kasten) wordt een vrachtwagen ingeschakeld. De prijs hiervan is € 57,- exclusief btw.
Terugzending op kosten en risico van de consument indien de fout NIET bij Crispyn ligt.
Hebben wij dus iets verkeerd opgestuurd dan zijn er uiteraard geen kosten voor u.

Nadat wij de goederen ontvangen hebben zorgen wij na inspectie voor een terugbetaling of het omruilen van het product binnen 7 werkdagen.
U mag het product ook gewoon in onze winkel binnenbrengen, in de meeste gevallen kunnen wij direct het product beoordelen en eventueel terugbetalen of ruilen.
Het is aangewezen om het product te beoordelen als in een winkeletalage binnen de 48 uren na in ontvangst name!

Welke artikelen komen niet in aanmerking voor retour:

• Digitaal aangeleverde handleidingen.

• Ingewisselde of ingevulde vouchers en cadeaubonnen.

• Gebruikte boren, frezen, beitels of ander gebruikt snijmaterialen


Gebruikte snijgereedschappen

• Producten speciaal vervaardigd conform instructies van de consument bijvoorbeeld een reservelint met door u opgegeven afmetingen.

• Beschadigde, geoxideerde of onvolledige toebehoren of machines.


Materialen met  roestvorming of beschadiging

• Lampen,  wisselplaten en/of artikelen waarin zich verbruiksartikelen bevinden, komen uitsluitend in aanmerking voor retourname bij ongeopende originele verpakking.

Verpakkingsadvies

Verpak alles.
Verpak het goed en als het kan in zijn originele verpakking zoals wij u deze hebben geleverd.
Het product dient aan alle kanten te zijn beschermd tegen mogelijk schokken en stoten.

Voorbeeld:

Een koffertje frezen verpak je in een andere doos met vulmaterialen zodat het artikel niet kan beschadigen.

     

Neem stevigheid, stootvastheid en duurzaamheid als maatstaven als u het goed terug inpakt. Gebruik sterke plakband op de buitenste doos om de kans op beschadiging te minimaliseren. Verwijder gebruikte stickers wanneer de doos reeds gebruikt is, dit om verwarring te voorkomen.

Voorwaarden herroepingsrecht

Klik hier om alle voorwaarden van het herroepingsrecht na te lezen.